Inlägg: 1598592
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
McFire: Jag har bestämt mig ikv för att inte åke med LJ till Schtaan 30/11. Vad ska jag dit för? O förstöra en kanske i övrigt fin lördagskväll? Nee, ingen mening.
Med bebis misstagen så blir vi helt chanslösa.
Ja det här får inte gemene man att snabba sig in för att boka biljett till på fredag, tyvärr..