Berka: Vore ju kul om vi gjorde ett mål denna gång. Inget mål mot Saik än.
Inlägg: 1601014
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Gusse: Jag imponeras av Saik's defensiva backspel och deras målvaktsspel, man förstår varför dom ligger i topp.
Sen såg jag i statistiken att saik är shl's effektivaste lag.
Ja tror Modo har en riktigt bra chans i morgon
Sen såg jag i statistiken att saik är shl's effektivaste lag.
Ja tror Modo har en riktigt bra chans i morgon