Inlägg: 1601024
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Berka: SAIKs spets är imponerande men kanske framförallt jämnheten, ingen faller ur ramen där inte. Tyvärr så har de ju grinoBert vilket gör att man har svårt att sympatisera det minsta med det där laget.
Sen såg jag i statistiken att saik är shl's effektivaste lag.
Ja tror Modo har en riktigt bra chans i morgon