Berka:Känns som det var den matchen de. Och det var inte spelare i målgården enligt mig
Inlägg: 1601081
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Gusse: exakt samma som igår mellan öret och saik men då dömnde för offside