Nieminen: väldigt mycket hakningar från gruvfolket
Inlägg: 1601080
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Berka:
Det här var ju inte roligt. Skellefteå gör mål på alla chanser. Påminner om den gången K-Fopp gjorde hattrick för någon säsong sedan.
Annars tycker jag att Öberg har spelat bra och att vi faktiskt tar för oss bra, men så slår naiviteten till.
Uppförsbacke.
Hmm? Felaktigt bortdömt enligt mig.
TUR!
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Berka:Känns som det var den matchen de. Och det var inte spelare i målgården enligt mig