Berka: Saik åkte på målvakten vid första målet och nu tredje. Solklart att det ska dömas bort sett till när Skröder dömdes bort på ett identiskt sätt. Delar av skridskon i målgården mitt framför målvakten.
Inlägg: 1601086
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
J F K:
Japp. De har dömt bort liknande mål tidigare, så det är inget att diskutera.
Känner viss skadeglädje måste jag medge.
+ 1
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
J F K: Men jag var emot det när inte posslers mål gildes ska erkännas. Fast då det ska vara samma bedömning är det helt rätt att ta bort detta.