Usch då, 3-1 och modo dominerar, vem hade trott det?!
Inlägg: 1601082
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Berka: Nu lär det bli grin på presskonferensen ifall vi tar poäng...
+ 1
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Berka: Saik åkte på målvakten vid första målet och nu tredje. Solklart att det ska dömas bort sett till när Skröder dömdes bort på ett identiskt sätt. Delar av skridskon i målgården mitt framför målvakten.