J F K: Men varför står Sockan? Ullmark har ju bara stått en match innan?
Inlägg: 1601128
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Monno: Tror att det var för att Ullmark tabbade sig så mycket förra matchen mot Saik och man ville bryta mönstret.