Monno: Tror att det var för att Ullmark tabbade sig så mycket förra matchen mot Saik och man ville bryta mönstret.
Inlägg: 1601129
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
J F K: frågan är ju varför våra målvakter har kramp mot saik?
saik har inte skapat några märkvärdiga saker men ändå gör man mål på vad fan som hellst!?
CUMISKEY FÖR HELLVETE SKUUUUUT