Berka: fantastiskt inte en enda målchans
Inlägg: 1602302
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Gusse: Vad är det för spel, ingen jävel jobbar ju??!!
Ge upp å åk hem för hellvete om det ska vara så jävla jobbigt att möta ett skitlag på bortaplan
Ge upp å åk hem för hellvete om det ska vara så jävla jobbigt att möta ett skitlag på bortaplan
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Gusse: Vi har inte en chans. Vårt närkampsspel håller inte ens i damserien.