Inlägg: 1602306
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Gillade helt klart mer när MoDo spelade bra och inte gjorde mål i PP än som nu då vi är bedrövliga men iaf gör mål i PP.
Vi verkar ju inte duga till att ha en kombo av båda...
Vi verkar ju inte duga till att ha en kombo av båda...
Ge upp å åk hem för hellvete om det ska vara så jävla jobbigt att möta ett skitlag på bortaplan