Inlägg: 1602309
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Nu har vi ju flyt om det döms bort.
Vi är egentligen inte ens nära. Vi räknar in helt uselt, jag tror vi är drabbade av dyskalkyli och stelopererade nackar på samma gång.
Gusse: Hedberg vispar till alá Ovechkin.
Ändå har jag svårt att bli glad.