Inlägg: 1602315
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
NuMo: dom hade kort uppladdning men herregud man kan väl ändå jobba fullt ändå.
Å där kom 3-1, herregud vad billigt.
Å där kom 3-1, herregud vad billigt.
Nu har vi ju flyt om det döms bort.
Vi är egentligen inte ens nära. Vi räknar in helt uselt, jag tror vi är drabbade av dyskalkyli och stelopererade nackar på samma gång.