NuMo: Ska de va spark han kollar?
Inlägg: 1602316
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Monno: Ja där fick ja det till slut ändå...
Ja nä. Nästan så man blir sugen på se idol.
Ja nä. Nästan så man blir sugen på se idol.
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Monno: Han hade ingen klubba. Måste varit tydlig spark.
Utvisningen var ju löjlig. Kassa domare där nere.
Utvisningen var ju löjlig. Kassa domare där nere.