ULTIMAVICI: Det här kan rinna iväg rejält. Vad är Modos största förlust sen 2000 tro?
Inlägg: 1602324
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
supertr? Idag hoppas jag seriöst att man ställer in spelarnas löner för dagen, skulle jag ha utfört mitt praktiska arbete såhär pinsamt och uselt så hade jag fått sparken.
Leksand är ett ganska mediokert lag ÄNDÅ är vi helt chanslösa.
Leksand är ett ganska mediokert lag ÄNDÅ är vi helt chanslösa.
Sv: Leksand - MoDo 13-14
supertr?tt: sämsta matchen för säsongen. Leksand är ett rätt dåligt hockeylag, att förlora mot dem är direkt skamligt.