NuMo: nu vänder vi!
Inlägg: 1602317
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
ULTIMAVICI: Ja, den här matchen kan vi absolut vinna trots 3-1. Vi spelar ju bara på 50% av vår kapacitet.
För att man landade på fel flygplats? Ja, är man så sköra så har man fan inget på en hockeyplan att göra igen någonsin. Prinsessan på ärten mentalitet.
Redigerad kommentar
Sv: Leksand - MoDo 13-14
ULTIMAVICI: Det här kan rinna iväg rejält. Vad är Modos största förlust sen 2000 tro?