Inlägg: 1602332
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Berka: Jadu, önska man hade svaret på varför de spelar som de gör... Förra gången Modo spelade borta mot Leksand så var dom också totalt utspelade, fast hade turen med sig och fick poäng ändå.
?!