Berka: Jadu, önska man hade svaret på varför de spelar som de gör... Förra gången Modo spelade borta mot Leksand så var dom också totalt utspelade, fast hade turen med sig och fick poäng ändå.
Inlägg: 1602334
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Patrik Källstr: Modo var hyggligt utspelade i en och en halv period. Modo dominerade fullständigt sista halvan och vann inte helt orättvist.