Inlägg: 1602333
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Är en obotlig optimist normalt, men med detta spel går det inte att vända matchen! I SHL måste man kämpa sig till poäng varje match, ibland lyckas man och ibland misslyckas man. Med denna inställning som vi visar idag så är det inte möjligt..
Berka:Det finns inga mediokra lag i Shl alla lag kan slå alla inse det.
PAJAS!!!