Är en obotlig optimist normalt, men med detta spel går det inte att vända matchen! I SHL måste man kämpa sig till poäng varje match, ibland lyckas man och ibland misslyckas man. Med denna inställning som vi visar idag så är det inte möjligt..
Inlägg: 1602337
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
ULTIMAVICI: AF erkänner i alla fall utan prut att så här usla kan man inte vara och att dåliga förberedelser är en lika usel ursäkt. Bra.