NuMo: Jo det är bra att han erkänner det, men dagens spel är tyvär inget en coach kan göra något åt. Det är dags att spelarna tar sitt ansvar och börjar kämpa.
Inlägg: 1602345
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
ULTIMAVICI: Hade varit straff i NHL här blir det 2 min när man slashar en spelare med öppet mål... Suck