ULTIMAVICI: Hade varit straff i NHL här blir det 2 min när man slashar en spelare med öppet mål... Suck
Inlägg: 1602346
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Lycka till o vinna hockeymatcher med fyra spelar på isen. Kommer nog bli 4-1 och godnatt nu
Menar givetvis tre spelare, ännu bättre.
Redigerad kommentar