Inlägg: 1602369
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Berka: Nog kan du vara en rätt stor pessimist?;-)
Nä ser segt ut idag. Tycker dom ligger så långt ifrån i allting. Leksand har hur mkt is som helst att leka på.
Det faktum att det ändå känns som att vi kan sno nån poäng talat kanske för hur Leksand är som lag.. Men känns inte jätte troligt att vi ska ta igen det här. Men med lite tur så. :-)
Nä ser segt ut idag. Tycker dom ligger så långt ifrån i allting. Leksand har hur mkt is som helst att leka på.
Det faktum att det ändå känns som att vi kan sno nån poäng talat kanske för hur Leksand är som lag.. Men känns inte jätte troligt att vi ska ta igen det här. Men med lite tur så. :-)
Idag är det realistiskt att tycka att vi inte är speciellt bra, Modo har ryckt upp sig lite men det är fortfarande en bit kvar. Förra matchen var det bättre än idag men fortfarande för dåligt och matchen innandet var det oxå hyfsat men stundtals riktigt dåligt..