Inlägg: 1602374
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Monno: 2 mål är ju bara 2 mål men ja hur.. Finns inget go i laget och man jobbar inte klart situationerna, Leksand vinner mycket puck och yta. Ist för att slåss efter slutsignalen kanske man borde lägga energin på att få spelet att stämma bättre.
Nä ser segt ut idag. Tycker dom ligger så långt ifrån i allting. Leksand har hur mkt is som helst att leka på.
Det faktum att det ändå känns som att vi kan sno nån poäng talat kanske för hur Leksand är som lag.. Men känns inte jätte troligt att vi ska ta igen det här. Men med lite tur så. :-)