Monno: 2 mål är ju bara 2 mål men ja hur.. Finns inget go i laget och man jobbar inte klart situationerna, Leksand vinner mycket puck och yta. Ist för att slåss efter slutsignalen kanske man borde lägga energin på att få spelet att stämma bättre.
Inlägg: 1602375
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
På tal om straffen. Kapstads slashing är fan inte att leka med. Han hugger verkligen allt han kan. Tur knäet höll...