+ 1
Inlägg: 1603669
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Modo hockey
Gusse: Linjedomarna är fördjävla dåliga också. Det var långt ifrån offside. Hur fan kan man missa det?
Snacka om att uppehållet är efterlängtat.