Gusse: Linjedomarna är fördjävla dåliga också. Det var långt ifrån offside. Hur fan kan man missa det?
Inlägg: 1603672
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Modo hockey
J F K: 10 minuter av 2:a och inte ett skott på mål som kan räknas som ens lite farligt