J F K: 10 minuter av 2:a och inte ett skott på mål som kan räknas som ens lite farligt
Inlägg: 1603676
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Modo hockey
Berka: Vi hade inte spelat sämre med ett gäng kälkhockeyspelare.
Det är ju håglöst i kropparna och total förvirring i hjärnorna på spelarna.
Jag skulle vilja se AF taktiktavla. Det måste vara streck åt alla håll och kanter på den.
Redigerad kommentar
Sv: Luleå HF - Modo hockey
Berka: inte ett skott på mål som kan räknas som farligt? Inte ett enda skott på mål ver huvud taget!
Sv: Luleå HF - Modo hockey
Berka: Nu har de förvisso en ruskig tur också, men det är inte orättvist.
Vi går från att ha pucken under kontroll till att genom tre kortpassningar ge Luleå en jättechans. Hur fan kan nan spela så djävla svårt varenda gång i egen zon?
Vi går från att ha pucken under kontroll till att genom tre kortpassningar ge Luleå en jättechans. Hur fan kan nan spela så djävla svårt varenda gång i egen zon?
+ 1
Sv: Luleå HF - Modo hockey
Man kan prata om otur men om man är ständigt tillbakatryckta så får man skitmål i baken!
