Inlägg: 1605391
Svarskommentarer
Sv: MoDo - AIK 2013-12-30
Tror K-Fops kedja nätar ikväll! Öberg känns stark som en oxe ikväll. Han kommer nog pressa in en puck!
Sv: MoDo - AIK 2013-12-30
Berka: På dig låter det som om man ska dra ned tempo och vänta in motståndarna. Min erfarenhet är att det är mycket svårare än det låter då det är stor risk att man slutar åka skridskor och det ser ut exakt som mot FBK borta.
Sv: MoDo - AIK 2013-12-30
Äh nu har jag öppnat en ST Peters cream stout så nu kan det inte bli annat än 3 poäng! ;-)

Möter man saik så har man ett system manskör för att vinna, möter man AIK kanske man kör med ett annat. Grundspelet finna alltid kvar men att ändra om i spelsätt gör man från match till match.