Inlägg: 1606659
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
NuMo:
Nu är han inne igen. Skönt.
Jösses så gott. Blir det stek?
...Bra där Forsberg + Torp. Bra där.
Redigerad kommentar
Bad_Brett: Haha! Jag har hållit på att göra rödvinssås senaste halvtimmen. Man kan säga att jag skumläst matchbilden.
Du har nog rätt.