Inlägg: 1606657
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Bad_Brett: Haha! Jag har hållit på att göra rödvinssås senaste halvtimmen. Man kan säga att jag skumläst matchbilden.
Du har nog rätt.
NuMo:
Är det Nordgren som har klivit av?