Inlägg: 1606663
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Monno: Vafan håller vi på me. Duttelliditt. Fan spela rejält! Först ser inte nr. 18 kommer inte ihåg vad han heter att folk byter, sen håller Hägg på med dräggel.
Redigerad kommentar
Sockan Sockan Sockan...