Inlägg: 1606658
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
NuMo: Tycker Påhlsson börjar bli ordning på. Visar gång på gång hur brutalt stark han är.
Sockan Sockan Sockan...
Sockan Sockan Sockan...
Jag gillar verkligen Cumiskey, men har ofta lusta att säga "söl" efter hans räder. En psykolog, eller ev. en tränare måste få han att bli hängiven hela vägen ut.