Inlägg: 1608089
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Monno: Missupfattade vi Björn Svenssons kapacitet eller har han helt enkelt kommit till sin rätt i Malmös lagbygge?!
12 mål och 14 ass på 33 matcher är inte fy skam.
12 mål och 14 ass på 33 matcher är inte fy skam.
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Monno: Nä Sockan får träna på, han får nog matcher framöver. Även Edwin kan få bygga på sin svit, liksom Öne. Hårt blire, det är givet.
Ja men här har vi ju en tråd förberedd för möten med de gamla indianerna!
Ullmark i mål? Allt annat vore befängt men skulle inte bli allt för förvånad om Sockan står är jag rädd.
Ska Önerud förlänga sin målsvit till 6 matcher?
Torp fortfarande borta som jag förstått det.
Hur många mål och assist kommer Dick och Ahnelöv göra mot oss?