Inlägg: 1608094
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Berka: Björn Svensson spelar nog helt enkelt i rätt division nu. Duglig i SHL men inte som poängproducersnde spelare.
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Berka:
Rent spelmässigt var han ju helt okej i MoDo, inte minst när han kom in i laget tillsammans med Ritola. Det var nog saker utanför isen som inte fungerade.
12 mål och 14 ass på 33 matcher är inte fy skam.