Inlägg: 1608098
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Bad_Brett: ja jag tyckte han slet på bra och hade alltid bra fart och inställning, dock bommade han många målchanser minns jag och det retade nog många. Ajja kul att det verkar funka bra för han nu iaf.
Berka:
Rent spelmässigt var han ju helt okej i MoDo, inte minst när han kom in i laget tillsammans med Ritola. Det var nog saker utanför isen som inte fungerade.