Inlägg: 1608886
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Nu ska jag vara den första att påpeka att stat inte är allt, men har man ändå levererat som han gjort så får man väl iaf anta att han har dom skills som gör att han går högt i draften!?
Om ni William själv inte är superkorkad å drar mot nhl nästa säsong så tror jag han kan få en fin utveckling i modos A-lag under Forsberg den allsmäktige :)
Om ni William själv inte är superkorkad å drar mot nhl nästa säsong så tror jag han kan få en fin utveckling i modos A-lag under Forsberg den allsmäktige :)
Sen är det väl så att han trivs bra där nere. Och kompisen hans Pastrnak (heter han va? Typ) skulle vi ha lurat till oss till nästa säsong. :-)