Inlägg: 1608889
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sen känns det som att TJ hensick kommer mer till sin rätt i Ahl, antingen passar han bättre på liten rink eller så passar han bättre i de spelsystem dom har därborta 2+3 på 5 matcher är väl okay i poängväg, dock -2 men ändå bättre än i Modo.
Kanske är det så att han fortfarande därborta är lika värdelös i defensiva spelet men att dom har ett fungerande PP där han plockar sina poäng?!
Bara en tanke
Kanske är det så att han fortfarande därborta är lika värdelös i defensiva spelet men att dom har ett fungerande PP där han plockar sina poäng?!
Bara en tanke
Om ni William själv inte är superkorkad å drar mot nhl nästa säsong så tror jag han kan få en fin utveckling i modos A-lag under Forsberg den allsmäktige :)