Inlägg: 1610339
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 2014-01-31 19:00
Carl Lejonkräk: Jo fast Salmela har en pondus på plan som Gunde inte är nära.
Sen vill jag ju minnas iaf nån match mot MoDo då Gunde var lovligt vilse i defensiven.
Sen är man ju ändå lite bitter att han var i princip klar för MoDo men ändå till slut hamnade i eran film och godisklubb.;-)
Sen vill jag ju minnas iaf nån match mot MoDo då Gunde var lovligt vilse i defensiven.
Sen är man ju ändå lite bitter att han var i princip klar för MoDo men ändå till slut hamnade i eran film och godisklubb.;-)
Salmela drällde nyss rejält och hans jobb i defensiven är INTE godkänt. Han spelar med alldeles för små marginaler i sitt backspel.