Inlägg: 1610360
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 2014-01-31 19:00
Monno: Jag tycker också att Salmela är klart bättre än Gunderson då har fysiken markant på sin sida. Sedan är den gode finnen väl nonchalant ibland...
Det ser riktigt bra ut om vi kan vinna ikväll. Då har vi en topp sex plats ordentligt i sikte.
Det ser riktigt bra ut om vi kan vinna ikväll. Då har vi en topp sex plats ordentligt i sikte.
Sen vill jag ju minnas iaf nån match mot MoDo då Gunde var lovligt vilse i defensiven.
Sen är man ju ändå lite bitter att han var i princip klar för MoDo men ändå till slut hamnade i eran film och godisklubb.;-)