ULTIMAVICI: Som sagt.. Surt
Inlägg: 1610561
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 2014-01-31 19:00
ULTIMAVICI: Absolut. En rätt kass utvisning på Öberg, som varit usel idag.
Det finns inte mycket flyt idag. Bara en massa kamp och slag med klubbor.
Skitsnyggt mål. Kanske passar det bättre för Nordgren att spela i en hårt jobbande kedja?
Det finns inte mycket flyt idag. Bara en massa kamp och slag med klubbor.
Skitsnyggt mål. Kanske passar det bättre för Nordgren att spela i en hårt jobbande kedja?
Sv: MoDo Hockey - HV71 2014-01-31 19:00
ULTIMAVICI: Nordgren börjar bli så jävla bra som man bara drömt om!