Inlägg: 1610563
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 2014-01-31 19:00
J F K: I Timrå var han iof en slitvarg även om han spelade i en producerande kedja så fick alla kedjor göra skitjobb då laget var rätt risigt, och där gjorde han det bra!
Det finns inte mycket flyt idag. Bara en massa kamp och slag med klubbor.
Skitsnyggt mål. Kanske passar det bättre för Nordgren att spela i en hårt jobbande kedja?