Bad_Brett: Jag ifrågasätter starkt att målvakten hade handsken på den där.
Inlägg: 1610779
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - MODO Hockey 2014-02-04
NuMo:
Det hade han absolut inte. Det enda jag skulle kunna tänka mig var att domarna han blåsa innan, men jag tvivlar.
Antar att detta är ytterligare ett fall där videomåldomaren ser situationen med färgade glasögon.