Inlägg: 1610784
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - MODO Hockey 2014-02-04
Bad_Brett:
Då kommer väl snart en konstig kompensation.
Som ett brev på posten.
Redigerad kommentar
NuMo:
Det hade han absolut inte. Det enda jag skulle kunna tänka mig var att domarna han blåsa innan, men jag tvivlar.
Antar att detta är ytterligare ett fall där videomåldomaren ser situationen med färgade glasögon.