Inlägg: 1610807
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - MODO Hockey 2014-02-04
Rytter: Kan ju vara svårt att avgöra om en klubba är trasig eller inte ibland. Men är man smart så åker man på klubban omedvetet.
Sv: Örebro HK - MODO Hockey 2014-02-04
Rytter:
jag gillar verkligen bilder som visar att våra målvakters arslen är i ribbhöjd, jämfört med som det oftast varit förr. Axlarna i ribbhöjd.
Redigerad kommentar
J F K:
Såg inte att den var trasig, trodde modospelaren bara tappade den.
Spelar det någon roll föresten ifall den är trasig eller ej? Reglerna borde ju inte gälla för en trasig klubba, den får man ju ändå inte spela med.