Rytter: Kan ju vara svårt att avgöra om en klubba är trasig eller inte ibland. Men är man smart så åker man på klubban omedvetet.
Inlägg: 1610830
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - MODO Hockey 2014-02-04
NuMo:
Fan vad sur Kenta var i intervjun. Tycker tydligen att Torp är en pajas.