Inlägg: 1610979
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
NuMo:
En dundertavla av Forsberg. Trist.
Kul för Kabanov. Jag gillar honom skarpt.
NuMo:
En dundertavla av Forsberg. Trist.
Kul för Kabanov. Jag gillar honom skarpt.
Kabanov behövde sex sekunder på det.
Haha!