Inlägg: 1610981
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Bad_Brett: Ja, kanske det, men jag tycker att deras ytter fick åka in framför mål nästan helt oantastat vilket skapade returen och trasslet framför Forsberg.
Redigerad kommentar
NuMo:
En dundertavla av Forsberg. Trist.
Kul för Kabanov. Jag gillar honom skarpt.