Inlägg: 1610987
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Bad_Brett: Jag håller med om att Forsberg ofta blir lite passiv.
Dock har Carlsson underskattat tempot ett par gånger och blivit fastspelad i egen zon.
Ett lätt slag på klubban är utvisning, men ett yxhugg så klubban går av är ingenting..?
Dock har Carlsson underskattat tempot ett par gånger och blivit fastspelad i egen zon.
Ett lätt slag på klubban är utvisning, men ett yxhugg så klubban går av är ingenting..?
J F K:
Givetvis, men Forsberg har en tendens att agera bollplank alldeles för ofta. Ullmark styr ner i princip alla returer i sarghörnen.