Bad_Brett: Tycker vårt mål är en större tavla.
Inlägg: 1610982
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
J F K:
Tycker fan Albin Carlsson just nu ligger före hägg. Är riktigt imponerad av honom.
Ja snacka om tavla på vårt 1-1 mål. Kul för kabanov.
Tycker fan Albin Carlsson just nu ligger före hägg. Är riktigt imponerad av honom.
Ja snacka om tavla på vårt 1-1 mål. Kul för kabanov.
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
J F K:
Givetvis, men Forsberg har en tendens att agera bollplank alldeles för ofta. Ullmark styr ner i princip alla returer i sarghörnen.